Адмiнiстрацыя
Навабелiцкага раёна г.Гомеля

Адрас адмiнiстрацыi: 246021, вул. Ільіча, 49, г. Гомель

Тэлефон прыёмнай: 8 (0232) 51-42-10

E-mail: novobel@post.gomel.by

Від на горад Будынак адміністраціі Вячэрні Гомель
Від на горад
Від на горад
Будынак адміністраціі
Вячэрні Гомель
Галоўная / Для зваротаў / Інфармацыя аб працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Інфармацыя аб працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Інфармацыя аб працы са зваротамі грамадзян,

якія паступілі ў адміністрацыю Навабеліцкага раёна г.Гомеля

ў студзені-сакавіку 2021года

 

Колькасць зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (далей - звароты), якія паступілі ў адміністрацыю Навабеліцкага раёна г. Гомеля (далей - адміністрацыя раёна) ў студзені-сакавіку 2021 года ў параўнанні з гэтым жа перыядам мінулага года павялічылася на 2 звароты (2021 - 128; 2020 - 126).

З 126 зваротаў найбольшую ўдзельную вагу займаюць электронныя звароты - 52%, колькасць якіх ў параўнанні з першым кварталам 2020 года павялічылася амаль удвая (2021 - 67, 2020 - 39). Знізілася колькасць вусных (2021 -23, 2020 -31) і пісьмовых зваротаў (2021 -38, 2020 -56), што тлумачыцца эпідэміялагічнай сітуацыяй (каронавіруснай інфекцыяй COVID-19).

Кіраўніцтвам адміністрацыі раёна ў студзені-сакавіку 2021 года праведзена 48 асабістых прыёмаў, на якіх прынята 23 чалавекі (2020 год - 38 прыёмаў, прынята - 31 чалавек), у тым ліку кіраўніком адміністрацыі ў бягучым годзе - 13 прыёмаў, на якіх прынята 6 чалавек (2020 - 12 прыёмаў, прынята - 10 чалавек).

З вышэйстаячых і кантралюючых органаў ад жыхароў Навабеліцкага раёна г.Гомеля ў першым квартале 2021 года зваротаў не паступіла (2020 года - 1).

У сувязі з неспрыяльнай эпідэміялагічнай абстаноўкай ў 2021 годзе выязных асабістых прыёмаў кіраўніцтвам адміністрацыі раёна не праводзілася (2021 - 14 прыёмаў, прынята - 4 чалавекі).

Аналіз тэматыкі паступіўшых зваротаў паказвае, што па-ранейшаму застаюцца запатрабаванымі пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі, жыллёвага будаўніцтва, рамонту дарог, санітарнага стану і добраўпарадкавання тэрыторый, будаўніцтва аб'ектаў сацыяльнай структуры ў раёнах новай жылой забудовы (школ, дзіцячых садкоў і паліклінік).

Найбольшую ўдзельную вагу ў структуры зваротаў займаюць звароты па пытаннях жыллёва-камунальнай і дарожнай гаспадаркі (60%), жыллёвыя пытанні (11%), адукацыі (8%).

Павялічылася да ўзроўню 2020 году колькасьць зваротаў па пытаннях добраўпарадкавання, рамонту i ўтрыманню вулічна-дарожнай сеткі; ў сферы жыллёвых праваадносін - пытанні паляпшэння жыллёвых умоў, у тым ліку шматдзетных сем'яў і дзяцей-сірот.

Актуальнымі застаюцца пытанні рамонту, эксплуатацыі і ўтрымання жылога фонду; у сферы архітэктуры і будаўніцтва - пытанні захавання нарматыўных патрабаванняў пры будаўніцтве.

Вырасла колькасць зваротаў у параўнанні з гэтым жа перыядам мінулага года па пытаннях будаўніцтва водаадводных сетак у раёне індывідуальнай жылой забудовы (далей – РІЖЗ) «Раманавічы», а таксама будаўніцтва (дзіцячых садкоў, школ, паліклінік) у новых мікрараёнах (94- 96 і 104).

Неабходна адзначыць, што ў студзені-сакавіку 2021 года знізілася колькасць зваротаў па пытаннях сацыяльнага забеспячэння (2021 - 1, 2021 -4), аховы навакольнага асяроддзя (2021-1, 2020 -5).

У студзені-сакавіку 2021 года на адзін зварот (2021-7, 2020-6) больш паступіла калектыўных зваротаў.

Асноўная тэматыка калектыўных зваротаў - пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі: асфальтаванне і рамонт дарог, у тым ліку ў РІЖЗ «Раманавічы», добраўпарадкаванне (прылада парковачных месцаў на дваровай тэрыторыі, асфальтаванне вуліц і рамонт асфальтабетоннага пакрыцця пешаходных дарожак, выдаленне дрэў уздоўж жылых дамоў); будаўніцтва школ і дзіцячых садкоў у раёнах новай забудовы.

Неабходна адзначыць, што з агульнай колькасці зваротаў (128), якія паступілі ў адміністрацыю раёна за 3 месяцы 2021 года на 80 зваротаў (62,5%) дадзены тлумачэнні, знаходзяцца на разглядзе і кантролі -                   36 зваротаў (28%).

Дазволеныя станоўча - 12 зваротаў (9,5%), напрыклад: выканана добраўпарадкаванне 3-х пасадачных пляцовак на прыпынках грамадскага транспарту «2-я школа», «35 мкр-н» і «РНПЦ» канчатковая, адноўлена вулічнае асвятленне па вул. Ісачэнка, выкананы работы па выдаленні аварыйных дрэў і фармовачны абразанні дрэў і інш.

Для аператыўнага рашэння праблемных пытанняў, якія ўзнікаюць у грамадзян, кіраўніцтвам адміністрацыі раёна за 3 месяцы 2021 года праведзена 12 "прамых тэлефонных ліній», падчас правядзення якіх паступіла 49 зваротаў, (2020 працэнта - 13 "прамых тэлефонных лініі», паступіла 31 зварот).

   Асноўная тэматыка пытанняў, якія паступаюць на «прамую тэлефонную лінію» - гэта сфера жыллёва-камунальнай гаспадаркі. Практычна па ўсіх зваротах, якія паступілі кіраўніцтву адміністрацыі раёна ў ходзе правядзення «прамых тэлефонных ліній», патрабуецца дадатковае вывучэнне пытання альбо правядзенне спецыяльнай праверкі, у сувязі з чым звароты ставяцца на кантроль.

 Інфармаванне жыхароў Навабеліцкага раёна г. Гомеля аб найбольш значных падзеях ажыццяўлялася ў СМІ (газета «Гомельскія ведамасці», «Гомельская праўда»), на афіцыйным сайце адміністрацыі раёна, праз «тэлефонную аўтаматычную кругласутачную прыёмную» па кароткім нумары «142» спецыяльную лініі «SMS-пытанне».