Адмiнiстрацыя
Навабелiцкага раёна г.Гомеля

Адрас адмiнiстрацыi: 246021, вул. Ільіча, 49, г. Гомель

Тэлефон прыёмнай: 8 (0232) 51-42-10

E-mail: novobel@post.gomel.by

Від на горад Будынак адміністраціі Вячэрні Гомель
Від на горад
Від на горад
Будынак адміністраціі
Вячэрні Гомель

Упраўленне сацыяльнай абароны

Упраўленне сацыяльнай абароны (далей - упраўленне) з'яўляецца структурным падраздзяленнем адміністрацыі Навабеліцкага раёна г. Гомеля (далей-адміністрацыя), якія забяспечваюць рэалізацыю на тэрыторыі Навабеліцкага раёна дзяржаўнай палітыкі ў сферы пенсійнага забеспячэння і сацыяльнай абароны насельніцтва.


Упраўленне сацыяльнай абароны адміністрацыі Навабеліцкага раёна г. Гомеля

Адрас: 246021, г. Гомель, вул.Iльiча, 24.

Рэжым работы:

панядзелак-пятніца з 8.30 да 13.00

з 14.00 да 17.30

Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00

Выхадныя дні: субота, нядзеля


Спецыялісты ўпраўлення сацыяльнай абароны     

Прозвішча, імя, імя па бацьку

Пасада

Нумар кабінета

Кантактны тэлефон

Шапарава

Галіна

Іванаўна

Начальнік упраўлення

5


51 33 10

Шарамко

Рыма Аляксандраўна

Галоўны 

бухгалтар

6


51 01 80

Амельчанка Наталля Валер'еўна

Намеснік начальніка ўпраўлення-начальнік аддзела па прызначэнні і выплаце пенсій і дапамог 

1


51 10 03

Дашук

Анжэла Уладзіміраўна

Галоўны спецыяліст аддзела па прызначэнні і выплаце пенсій і дапамог

7


51 14 82

Валяева

Таццяна

Іванаўна

Галоўны спецыяліст аддзела па прызначэнні і выплаце пенсій і дапамог

2


51 14 81

Шкуратава

Ала

Мікалаеўна

Галоўны спецыяліст аддзела па прызначэнні і выплаце пенсій і дапамог 

2


51 14 81

Сердзюкова

Ірына

Васільеўна

Начальнік аддзела сацыяльнай падтрымкі насельніцтва

3


51 30 05

Захарык

Святлана Генадзьеўна

Вядучы бухгалтар аддзела сацыяльнай падтрымкі насельніцтва 

6


51 01 80

Бабічава

Наталля

Лявонаўна

Старшы інспектар аддзела сацыяльнай падтрымкі насельніцтва

4


51 37 09

Дадаткова арганізаваны прыём дзяжурнымі спецыялістамі ўпраўлення па адміністрацыйных працэдурах на аснове заяўнага прынцыпу "Адно акно":

панядзелак-пятніца з 8.00 да 17.30 (па графіку)

абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00

Прыём грамадзян арганізаваны кожную 4-ю суботу месяца

з 9.00 да 13.00

Прыём грамадзян спецыялістамі аддзела па назначэнні і выплаце пенсій і дапамог

Панядзелак з 14.00 да 17.30

Чацвер з 8.30 да 17.30

Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00

Прыём спецыялістаў аддзела кадраў:

Панядзелак з 8.30 да 13.00

Асноўнымі задачамі ўпраўлення з'яўляюцца:

-рэалізацыя дзяржаўнага пенсійнага забеспячэння, дзяржаўнага сацыяльнага абслугоўвання і сацыяльнай дапамогі, дэмаграфічнай бяспекі, паляпшэння сацыяльна-эканамічных умоў жыццядзейнасці сям'і, прадастаўлення сацыяльных гарантый насельніцтву;

-забеспячэнне выканання заканадаўства Рэспублікі Беларусь, якое рэгулюе пытанні пенсійнага забеспячэння і сацыяльнай абароны насельніцтва;

-правядзенне інфармацыйна-растлумачальнай работы па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю кіравання.

Кіраванне ў адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі і ў межах сваёй кампетэнцыі:

-забяспечвае правільнае і своечасовае прызначэнне і выплату дзяржаўных пенсій і дапамог;

-аказвае прадпрыемствам, арганізацыям і іншым суб'ектам гаспадарання прававую дапамогу ў працы па падрыхтоўцы дакументаў для прызначэння пенсій і дапамог;

-ажыццяўляе кантроль за выкананнем працадаўцамі ўсіх формаў уласнасці, у тым ліку індывідуальнымі прадпрымальнікамі, устаноўленага парадку афармлення і прадастаўлення дакументаў для прызначэння і выплаты пенсій і дапамог;

-прымае ад суб'ектаў гаспадарання і грамадзян прадстаўлення, заявы і дакументы, неабходныя для прызначэння, пераразліку, аднаўлення і выплаты пенсій і дапамог. Аказвае садзейнічанне грамадзянам у атрыманні дакументаў, неабходных для прызначэння пенсій. Запытвае неабходныя даведкі для прызначэння дапамог па догляду за інвалідам 1 групы, дзецьмі-інвалідамі і асобамі старэйшыя за 80 гадоў; дапамог сем'ям выхоўваюць дзяцей. У выпадку адмоўнага вырашэння пытання аб прызначэнні пенсіі паведамляе прадпрыемству або заяўніку рашэнне з указаннем прычын адмовы і парадку абскарджання;

-вырабляе пераразлікі пенсій і дапамог, утрымання з пенсій у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;

-уносіць прапановы па прызначэнні пенсій за асаблівыя заслугі перад Рэспублікай Беларусь;

-авансуе прадпрыемствы паштовай сувязі, пералічвае грошы ў ашчадбанкі для залічэння ва ўклады пенсіянерам, перадае спісы на выплату і ажыццяўляе кантроль за выплатай пенсій і дапамог праз прадпрыемствы паштовай сувязі і банкаўскія ўстановы;

-вырабляе выплату дапамог на пахаванне пенсіянераў, інвалідаў, непрацуючых грамадзян, якія не з'яўляліся на момант смерці індывідуальнымі прадпрымальнікамі і не зарэгістраванымі цэнтры занятасці;

-уносіць прапановы аб узнагароджанні мнагадзетных маці ордэнам Маці;

-разглядае ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь звароты грамадзян, арганізуе іх асабісты прыём;

-ажыццяўляе ва ўстаноўленым парадку адміністрацыйныя працэдуры па зваротах грамадзян за выдачай даведак або іншых дакументаў на аснове заяўнага прынцыпу "адно акно".

Ва ўпраўленні арганізаваны асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў і прадстаўнікоў юрыдычных асоб:

начальнікам упраўлення - серада з 8.00 да 13.00

намеснікам начальніка ўпраўлення-начальнікам аддзела па прызначэнні і выплаце пенсій і дапамог - чацвер з 8.00 да 13.00

У адсутнасці начальніка ўпраўлення прыём грамадзян ажыццяўляе намеснік начальніка ўпраўлення-начальнік аддзела па прызначэнні і выплаце пенсій і дапамог.

Папярэдні запіс на прыём да начальніка ўпраўлення ажыццяўляецца старэйшым інспектарам аддзела сацыяльнай падтрымкі насельніцтва Бабічавай Наталляй Лявонаўнай (кабінет № 4) па тэл. 51 37 09 з панядзелка па пятніцу з 8.30 да 13.00 і з 14.00 да 17.30.

Ва ўпраўленні працуе "гарачая лінія" даведачна-інфармацыйнага характару. Званкі прымаюцца штодня (акрамя выхадных і святочных дзён, абвешчаных Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўнымі) з 10.00 да 11.00 гадзін па пытаннях:

прызначэння і выплаты пенсій па тэлефоне 51-14-82

аказання сацыяльнай падтрымкі насельніцтву, прызначэння і выплаты дзяржаўных дапамог сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей па тэлефоне 51-30-05


ГРАФІК

правядзення "прамых тэлефонных ліній" * службовымі асобамі ўпраўлення сацыяльнай абароны адміністрацыі Навабеліцкага раёна г. Гомеля на 1 паўгоддзе 2021 года

Прозвішча, імя, iмя па бацьку, пасада

 

Дата правядзення

Час правядзення

Нумар тэлефона

Тэматыка

Шапарава

Галiна

Іванаўна,

начальнік

кіравання

 

14.01.2021

04.02.2021

04.03.2021

01.04.2021

06.05.2021

03.06.2021

9.00-10.00

51-33-10

Пытанні сацыяльнай падтрымкі пенсіянераў, інвалідаў, іншых катэгорый грамадзян

Амельчанка Наталля Валер'еўна,

намеснік начальніка ўпраўлення-начальнік аддзела па прызначэнні і выплаце пенсій і дапамог

18.01.2021

15.02.2021

15.03.2021

19.04.2021

17.05.2021

21.06.2021

9.00 -10.00

51-10-03

Пытанні прызначэння і выплаты пенсій і дапамог

 

У выпадку адсутнасці службовай асобы "прамую тэлефонную лінію" праводзіць службовая асоба, якая выконвае яго абавязкі.

У графіку магчымыя змены.

 

* пры звароце на "прамую тэлефонную лінію" грамадзянін павінен паведаміць сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), адрас месца жыхарства і (або) працы (вучобы), а прадстаўнікі юрыдычных асоб – найменне прадстаўляемага юрыдычнай асобы і яго адрас месца знаходжання, сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), выкласці сутнасць звароту.

Электронны зварот неабходна накіроўваць на адрас электроннай пошты ўпраўлення сацыяльнай абароны адміністрацыі Навабеліцкага раёна г. Гомеля

gomel-novo.s@mintrud.by

Таксама ў асобнай рубрыцы "Электронныя звароты" грамадзяне, юрыдычныя асобы і індывідуальныя прадпрымальнікі могуць падаць электронны зварот на афіцыйным сайце адміністрацыі Навабеліцкага раёна г. Гомеля: novobel.gov.by, рубрыка "Электронныя звароты".

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў начальніка ўпраўлення сацыяльнай абароны адміністрацыі Навабеліцкага раёна г. Гомеля (каб. 5)

Вышэйстаячая арганізацыя

Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Гомельскага аблвыканкама

Месца знаходжання: зав. Спартака, 2-а, г. Гомель, 246050

Рэжым працы: панядзелак-пятніца

з 08.30 да 13.00

з 14.00 да 17.30

абедзенны перапынак

з 13.00 да 14.00

выхадныя дні субота, нядзеля.

 

Існуе магчымасць ацаніць якасць працы ўпраўлення сацыяльнай абароны адміністрацыі Навабеліцкага раёна г. Гомеля ці іншых органаў (арганізацый), якія аказваюць паслугі насельніцтву, скарыстаўшыся парталам рэйтынгавай ацэнкі па спасылцы: http://качество-услуг.бел

Партал рэйтынгавай ацэнкі арганізацый прадастаўляе даступны спосаб для грамадзян выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання насельніцтва дзяржаўнымі арганізацыямі, што спрыяе павышэнню якасці аказання дзяржаўных паслуг. Фарміруецца  на аснове гэтых ацэнак рэйтынг дзяржаўных арганізацый стварае дадатковы стымул для паляпшэння якасці работы з насельніцтвам і спрыяе развіццю адкрытага дыялогу ўрада і насельніцтва. Функцыянаванне партала адпавядае мэтам і задачам, пастаўленым перад дзяржавай Кіраўніком дзяржавы (Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 “Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату”).